Recent content by Willis

  1. W

    Unlim 500+ GT-R crash

    Balls to that dude, It is all good experience. I used to hate driving fast in the wet so i forced myself to do so until it became comfortable. I remember watching all the tin top owners jaws drop as they huddled in their pit garages as they saw me going out in the 500hp per tonne YB Cosworth...
  2. W

    Unlim 500+ GT-R crash

    IMHO it looks like she actually over corrected the initial little twitch rather than not doing anything at all. Not a waste of a GTR imho.
  3. W

    70mph oh **** moment

    Hahhaa skills Matt and lucky Goose!! Only lost it once in a YB Cosworth Westfield at Foulstones (Dony), stupidly wet and dirty track. I swear it feels like you gain momentum when you hit wet grass.
  4. W

    70mph oh **** moment

    Very well held dude. Nothing wrong with that at all :D.
  5. W

    Blyton in the RR

    Awesome day in the RR. First time i had ever driven it so bare with me haha. Intro doesn't last long>> Blyton in the MK Indy RR - YouTube
  6. W

    E46 M3 Nurburgring video

    Yes mate!! Looks sooooo nice to pedal!
  7. W

    Willis' MK INDY RR

    Mate sometimes i wake up and look for my glasses..... Then realise i can see and they are on my face haha! Seriously i think i am loosing my marbles!! Mooaaarrrr>>
  8. W

    Willis' MK INDY RR

    Ahhh gutted mate, TBF i had to take a silly low price to get the Teg shifted :(. Took me 8 months to sell too :(.
  9. W

    Willis' MK INDY RR

    First outing in the MK Indy RR. It was simply fantastic!! The car is incredible, so balanced and Jesus it brakes and corners like nothing i have ever experienced. I have never had a car feel like it was working with me so much. Really enjoyed the whole day and came away giddy! The car was...
  10. W

    Willis' MK INDY RR

    Yeah but mine are lighter being a size smaller PMSL ;p Matching racesuits next eh Ronnie then we can look like super cool power rangers :D.
  11. W

    Willis' MK INDY RR

    Thanks guys, yeah Lee, MK Sports Cars use Blyton for testing and demo days etc. Let's hope you get a good price for the 9er then eh! I lost loads of money when i sold the DC2 and had to spend a little while saving up to buy the RR. So happy with it though, It's friken ridiculous and so cheap to...
  12. W

    Willis' MK INDY RR

    Hey Guys, Gearing up for Blyton, Cadwell and Oulton track days i have recently booked! Can't wait! The MK has been to procomp, shocks valved and sprung before corner weight and full geo. 5mm toe out on front works out to be just under 1 degree toe out per wheel on the 13 inch wheels...
  13. W

    Hitmo's BMW E46 330Ci Sport - Silver Grey

    Yeahh my e36 went through about 5 rads in the time i owned it!! I don't know about the 330s but you have to watch out when it/if it overheats as the head is alloy and the bottom end is cast. Very easy to warp heads :(. Saying that my 325 took an absolute pasting for years and was pretty reliable...
  14. W

    Willis' MK INDY RR

    Thanks guys :). Yeah me too Joe! There is a vid on youtube of an MK RR round Spa and it looks insane! It will take quite a bit of learning before i feel comfy on the limit that is for certain! All part of the fun though i guess! I am getting sooo itchy now, just want to drive it!!!! Can...
  15. W

    Willis' MK INDY RR

    Can't wait for it to be on the road, especially when the weather is good like today! Type 9 short shift in and ohhh my what a difference. Throw is nice and short with zero play at all! Also tidied up sharp edges round the gaiter>>
Top